Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ

Δήλωση του Υποψήφιου Δημάρχου Κερατσινίου – Δραπετσώνας Ζαχαρία Ζούπη

Πανικόβλητοι υποψήφιοι και στημένα blogs συνεχίζουν αμετανόητα να προσπαθούν να με σπιλώσουν. 
Πρόθυμοι οπαδοί  τρέχουν να ανακυκλώσουν τις συκοφαντίες και την φτήνια.

Δεν τους ενοχλεί που κάποιοι έκαναν κουρελαρία την πόλη. Δεν τους ενοχλεί το γέμισμα συνδυασμών με Χρυσαυγίτες.  Δεν έχουν να πουν λέξη για τους συνδυασμούς που δεν έχουν εμφανίσει πρόγραμμα. Ασχολούνται με χιλιοπαιγμένες προβοκάτσιες, με ανοησίες, με ψέμματα εις βάρος μου, που σε άλλες εποχές διακινούσαν άλλοι και δεν «έπιασαν» τόπο. 

Φοβισμένοι από την λαϊκή απόρριψη δεν ασχολούνται με τον ενεργεία Δήμαρχο. Ασχολούνται με μένα, ομολογώντας την δυναμική της υποψηφιότητάς μου και του Συνδυασμού ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΩΡΑ ! 

Δεν έχουν καταλάβει μια απλή αλήθεια:Οι δημότες μας γνωρίζουν καλά όλους. Μας γνωρίζουν και έχουν αξιολογήσει την εντιμότητα του καθένα μας.

 Φαίνεται όμως, ότι δεν έχουν καταλάβει και κάτι ακόμα για ό,τι με αφορά: Δεν παίζω με την τιμή και υπόληψή μου στο όνομα οποιασδήποτε σκοπιμότητας. Όταν λέω κάτι, το τηρώ. Για όλα αυτά τα δημοσιεύματα, τους υποβολείς, αλλά και τους διακινητές τον λόγο πρέπει να έχει πια η δικαιοσύνη. 

Άλλους μπορεί να μην τους νοιάζει. Εμένα με ενοχλεί  κάθε τι που μπορεί να αμφισβητεί την εντιμότητά μου. Θα αντιδράσω  λοιπόν ανάλογα. Κάποιος πρέπει να πάρει την πρωτοβουλία, να μπει τέλος στην αθλιότητα. Θα το κάνω εγώ .