Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ

Δήλωση υποψήφιου Δημάρχου Κερατσινίου – Δραπετσώνας Ζαχαρία Ζούπη

Δίνοντας την μάχη των δημοτικών εκλογών, τα περίμενα όλα. Δυστυχώς επιβεβαιώνεται η άποψη ότι η Ελλάδα και η περιοχή μας είναι γεμάτη από πολιτικούς και δημοσιογράφους δίχως αρχές. Γνωρίζω, ότι στην περιοχή μας διακυβεύονται μεγάλα συμφέροντα και ότι αυτό δεν είναι ανεξάρτητο από πολλά που συμβαίνουν αυτή την περίοδο.

Έδινα και δίνω πάντα τις μάχες μου με πολιτικό πολιτισμό, με ανιδιοτέλεια, με ήθος. Γι αυτό δεν θα ανεχτώ κανένα υπονοούμενο από κανένα Μέσο Ενημέρωσης που αφορούν στην ηθική μου. Θεωρώ απαράδεκτα, ανάξια κάθε σχολιασμού και κατάπτυστα τα όσα εγράφησαν από τα bogs dimotikosafari και neakeratsiniou  σχετικά με τον «ύποπτο ρόλο μου» για όσα ο κ. Μελισσανίδης σχεδιάζει για την περιοχή των Λιπασμάτων. 

Είναι περίεργο που επιλέγουν εμένα και τον συνδυασμό μας από όλους τους συνδυασμούς και μας εγκαλούν ότι δεν πήραμε θέση για κάποια «φωτογραφική διάταξη». 
Τους θυμίζω ότι τόσο εγώ προσωπικά, όσο και συνολικά η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ είμαστε οι μόνοι από όλους τους υποψήφιους και τους Συνδυασμούς που έχουμε καταγγείλει τα σχέδια για την περιοχή και ενημερώνω, ότι αν δεν αποσύρουν αυτά τα υπονοούμενα, θα προσφύγω στην δικαιοσύνη. Με την τιμή και την υπόληψή μου δεν θα παίξει κανένας. Άλλο δημοσιογραφία, άλλο ρεπορτάζ, άλλο εκτίμηση και άλλο ωμή διαστρέβλωση της αλήθειας και προσπάθεια σπίλωσής μου.

Η ιστορία μου και η πορεία μου δεν μου επιτρέπει συμβιβασμούς σ΄ αυτό το επίπεδο. Δηλώνω δε, ότι ντρέπομαι για όσους στο όνομα προεκλογικών σκοπιμοτήτων έσπευσαν να αναπαραγάγουν αυτά τα απαράδεκτα δημοσιεύματα και καλώ να ρωτήσουν τους επικεφαλής τους γιατί σιωπούν για όσα συμβαίνουν με επίκεντρο τα Λιπάσματα. Οι εκλογές κύριοι και κυρίες μου θα περάσουν σε λίγες μέρες. Η αθλιότητα όμως μένει …

Για την ιστορία, ξαναδίνω στην δημοσιότητα την τοποθέτησή μας για τις αποφάσεις του ΟΡΣΑ για την περιοχή των Λιπασμάτων καθώς και το πρόγραμμα της δημοτικής μας κίνησης :